Selasa, 20 Disember 2016

APA ITU HEALING CRISIS??




Apa itu 
Healing Crisis atau Krisis Penyembuhan ?

Bila anda mengalami Healing Crisis, ini bermaksud Losyen SC sedang bekerja dlm badan anda dari sumber semulajadi yang bertindak mengeluarkan toksin dan merawat kerosakan pada sel dan sistem dalam badan kita.


Semasa proses tersebut, badan anda mngkin akan mengalami tanda2 dan gejala tidak selesa, dan ini diiktiraf sebagai healing crisis. 


Contohnya...
> rasa pening / loya.
> demam.
> tumbuh jerawat, mungkin lebih dari biasa.
> period delay.
> period terlebih.
> sakit-sakit badan.
> ruam kulit.
> deman.
> sakit tekak.
> Takde selera makan dan sebagainya... 


Proses ini adalah SATU PETANDA YG BAIK, ini menunjukkan bahawa Losyen SC SERASI DENGAN TUBUH BADAN ANDA dan ia sdg merawat dari dalam... Selepas semua kotoran dikeluarkan, anda bakal mendapat hasil yg baik dan itu ialah proses penyembuhan yg sebenar.


Perlu anda tahu bahawa TIDAK SEMUA ORANG mengalami healing crisis yg sama... Sesetengah org mengalaminya sejurus selepas guna SC, ada juga akn berlaku selepas 1 atau 2 bulan, dan ada juga yg langsung tak mengalami healing crisis... Tahap keseriusan juga b'beza dimana jika sistem badan lebih toksik atau anda mempunyai masalah hormon yang agak serius, maka akan mengalami healing crisis yg lebih berat. 


Jadi, pada waktu jangkamasa healing crisis, MINUMLAH BANYAK AIR KOSONG, rehat secukupnya, lebih mengambil sayuran dan buah2an. Selagi kita memahami ini adalah simptom pemulihan, kita akn mudah melalui fasa ini. JANGAN cepat melatah, dan jgn terus menyalahkan produk, padahal ia sedang merawat anda sebenarnya. Fikir positif maka positiflah hasil yg bakal kita perolehi nanti... 


Semoga SC merealisasikan segala impian anda. 😄😄😄


Nak #losyensc?.
La...awat tak habak???.

WhatsApp saya la gitu.
: 0197618169.
: 0197618169.
: 0197618169

Tiada ulasan:

Catat Ulasan